2017. április 3., hétfő

Pompás vacsora a serpenyőből

A Facebookon jött velem szembe a GastroHobbi remek vacsoraötlete. Azóta már kétszer is elkészítettem a serpenyős szendvics névre keresztelt finomságot. Először nem volt itthon mozzarella és kaliforniai paprika, ekkor krémfehér sajttal és kápia paprikával helyettesítettem a hiányzó élelmiszereket. Másodszorra minden hozzávaló a rendelkezésemre állt, azonban, miután kipróbáltam a receptet, úgy döntöttem, hogy a tarját sertéscombbal fogom helyettesíteni. Mindkét alkalommal egy kicsit több hozzávalóval dolgoztam (hiába, no, szeretünk enni). Így készítettem el én a GastroHobbi nagyszerű vacsoráját.

SERPENYŐS SZENDVICS


Hozzávalók

80 dkg sertéscomb 
1,5 fej vöröshagyma
5 gerezd fokhagyma
4 evőkanál szezámmag
4 evőkanál kukoricacsíra olaj 
2 evőkanál fehérborecet
1 kaliforniai paprika
1 kisebb szál póréhagyma
20 dkg mozzarella
szezámmagos császárzsemle
olívaolaj
őrölt tarkabors

Elkészítés

A csíkokra vágott sertéscombot, a felszeletelt vöröshagymával és az apróra vágott fokhagymával együtt egy tálba tesszük, rászórjuk a szezámmagot, hozzáöntjük a kukoricacsíra olajat és az ecetet, sózzuk, borsozzuk, majd alaposan összekeverjük. Egy nagyobb serpenyőben, forró olívaolajon megpirítjuk a kettévágott zsemlék mindkét oldalát. Miután kiszedtük a zsemléket, a megmaradt olajon a húst is megpirítjuk. Amikor a hús átsült, hozzáadjuk a csíkokra vágott paprikát és póréhagymát. Miután a zöldségek is átsültek, annyi részre osztjuk a húst a serpenyőben, ahány pirított zsemlénk van. A "hússzigetek" tetejére mozzarellát teszünk, kevés vizet öntünk alá, és lefedve addig hagyjuk a lángon, amíg a sajt rá nem olvad a húsra (pár perc). Ha kész van, a húshalmokat a zsemlékbe szedjük. 

Megjegyzés

Az eredeti recept ITT található. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Laktató, de nem "nehéz": töltött csirkemelltekercs

A kedvenc, csirkemellből készült ételem a petto di pollo al limone , de most ki akartam próbálni valami újat is, úgyhogy böngésző üzemmódra...